Leczenie kanałowe Szczecin

70-402 Szczecin, Polska Kaszubska 59/1 Centrum

tel.: 91 820 48 81 | email: info@stomatologia-kaszubska.pl | | Gabinet czynny: poniedziałek - piątek 8:00 - 20:00, Sobota 10:00 - 15:00 | Jak do nas trafić Leczenie kanałowe Szczecin

Co to jest endodoncja leczenie kanałowe? Jest to dziedzina stomatologii zajmująca się leczeniem zainfekowanego "nerwu zęba"= miazgi zęba. A w praktyce polega to na bardzo dokładnym usunięciu miazgi zęba, oczyszczeniu komory i kanałów korzeniowych z bakterii oraz szczelnym wypełnieniu kanałów i komory.

W wyniku rozwoju próchnicy może dojść do choroby miazgi zęba-zapalenia. Jeżeli zapalenie przechodzi w stan nieodwracalny, konieczne jest usunięcie miazgi i przeprowadzenie leczenia kanałowego.

Leczenie kanałowe jest bardzo ważnym procesem, albowiem decyduje w dużej mierze o przyszłości naszego zęba. Dobrze wykonane pozwoli nam cieszyć się i korzystać z zęba jeszcze przez wiele lat. Prawidłowo przeleczony ząb kanałowo i odpowiednio odbudowany dalej stanowi bardzo ważny element w całym układzie stomato-gnatycznym.

leczenie kanałowe szczecin cena

Źle wyleczony lub nieleczony ząb w stanie zapalnym może powodować zapalenie tkanek okołowierzchołkowych lub w konsekwencji do utraty zęba.

Inwestycja w najwyższej klasy leczenie endodontyczne jest bardzo opłacalna i gwarantuje zachowanie zęba na dalsze życie. Koszty wstawienia utraconego zęba znacznie przewyższają koszty leczenia kanałowego wraz z niezbędną odbudową po leczeniu.

Nie powinno się gryźć ani przeżuwać twardych rzeczy po stronie, która była leczona endodontycznie, aż do czasu kiedy korona zęba będzie odbudowana. Nie odbudowany ząb jest podatny na pęknięcia i powinien być odbudowany możliwie jak najszybciej. Poza tym ząb leczony kanałowo trzeba pielęgnować tak samo jak pozostałe zęby czyli stosować odpowiednią higienę jamy ustnej poprzez codzienne szczotkowanie, nitkowanie przestrzeni międzyzębowych, regularne przeglądy i profesjonalne czyszczenia.

Większość zębów leczonych endodontycznie przetrwa tak długo jak zęby naturalne. W niewielu przypadkach ząb który był leczony kanałowo nie goi się albo ból postępuje. Czasem, ból lub ponowne zakażenie zęba może nastąpić po miesiącach a nawet latach po udanym leczeniu. W takich przypadkach rewizja leczenia czyli powtórne leczenie kanałowe może uratować ząb.

Powtórne zakażenie wyleczonego już kanałowo zęba może być spowodowane przez nowy uraz, głęboką próchnicę, pęknięte lub nieszczelne wypełnienie. W niektórych przypadkach stomatolog może znaleźć dodatkowe wąskie lub zakrzywione kanały, które nie były leczone pierwotnie.

W naszych gabinetach przeprowadzamy leczenie kanałowe na najwyższym poziomie. Nowoczesne urządzenia i materiały, w które wyposażyliśmy klinikę bardzo pomagają wykonać ten zabieg wyjątkowo precyzyjnie i bezpiecznie.

Oprócz niezbędnego endometru, mikrosilnika endodontycznego, rtg cyfrowego posiadamy najnowocześniejszy na świecie mikroskop stomatologiczny Carl Zeiss Pro Ergo. Precyzja z jaką leczymy i oczyszczamy zęby dzięki tym urządzeniom daje Państwu możliwość ratowania zębów często skazywanych na usunięcie. Wprowadzona przez nas nanotechnologia do leczenia gwarantuje sukces w leczeniu i pozwala na przeprowadzenie leczenia na jednej wizycie.

adres

Realizacja umowy o dofinansowanie projektu "Podniesienie konkurencyjności SNZOZ DENT-MAR w Szczecinie poprzez stworzenie nowego oddziału firmy i wprowadzenie nowych innowacyjnych usług - dofinansowanie adaptacji lokalu i zakupów wyposażenia", numer umowy o dofinansowanie UDA – RPZP.01.01.01-32-369/09-00.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.

program unia europejska